ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

سلام

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ

این وبلاگ قراره شامل چهار بخش زیر باشه .


بخش اول ، راهنمایی های من برای سوالاتی که از سایت های UVa و CodeForces و SGU حل کردم .

چون فکر می کنم داشتن solution مغز شما رو تنبل می کنه و همچنین تا حد زیادی خلاقیت شما رو از بین می بره ، source ها رو نمی زارم . اگه کسی برای سوال خاصی solution من رو بخواد می تونه به من E-mail بزنه ، تا source رو بهش بدم .


بخش دوم ، آموزش یه سری از الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی که برای حل سوالات ACM به درد می خورن .


بخش سوم ، درخواست حل سوال یا سوالاتی هست که بهشون فکر کردید ولی ایده ای برای حل اونها ندارید یا سوالاتی که می تونه بار آموزشی داشته باشه رو اینجا مطرح کنید تا بررسی بشه .


بخش چهارم ، درخواست ارائه درسنامه برای موضوعی خاص هستش . اگه کسی مطلب خوبی داره می تونه به من E-mail کنه تا با اسم خودش تو وبلاگ قرار بدم .

ایمیل من


امیدوارم که مطالب این وبلاگ مفید واقع بشه .

نظرات  (۸)

 in ke shod 4 bakhsh :D
پاسخ:
الان درست شد.
faghat ie khaheshe asasi daram azat, selsele maratebi berid jelo va gamas gamas, yavash yavash !! har vaght mikham shoro konam avalesh khobe vali moteasefane badesh bekhatere sardargomi baram sakht mishe
پاسخ:
سلام
مطالبی که تو این وبلاگ به عنوان درسنامه مطرح میشن ، لزومی نداره ترتیب خاصی داشته باشن .
روند کار تو این وبلاگ این طوری هستش :
بعد از اینکه سوالی رو اضافه کردم ، اگه مطلب خاصی برای حل اون سوال لازم بود ، به عنوان درسنامه به وبلاگ اضافه می کنم .
البته اگه درخواستی هم برای مطلبی باشه ، یه سوال از اون مبحث انتخاب می کنم و ضمن ارائه راهنمایی ، درسنامه مربوطه رو هم اضافه می کنم .

سلام
این طور که معلومه بلاگ تون خوابیده
بیدارش کنید
جواب مرحله دوی بیان را بزارین
ازمون هم برگزار کنین
باتشکر
پاسخ:
سلام
من دست تنهام و خیلی سرم شلوغه .
اگه کسی بخواد می تونه کمک کنه .
سوالات مرحله دوم رو هنوز حل نکردم ، باید تا زمانی که بشه حل سوال هارو سابمیت کرد صبر کنید .
منظورت از برگزاری مسابقه چی بود ؟
می تونیم در مورد ایدت صحبت کنیم .
سلام
راهیابی به ای سی ام جهانی را به شما تبریک می گم
حالا بلاگ رو دیگه فعال کنین
با آزمون گذاشتن و آموزش برنامه نویسی و ترجمه وحل  سوالات سایت های مختلف و...
باتشکر
یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون بابت تبریک
در مورد آزمون نظری ندارم ، اگه شما ایده ای دارید یا ... بگید تا انجام بدیم .
در مورد ترجمه سوال :
اگه از موضوع خاصی سوال احتیاج دارید ، بگید تا سوال انتخاب کنم و ترجمه رو براتون بزارم .

سلام
لطفا درمورد داینامیک وdfs سوال بزارین
ممنون
با سلام
لینک شدید
به وبلاگ ما سر بزنید

وبلاگ ما مرتبط با المپیاد کامپیوتر و المپیاد ریاضی هست

بخش کتابخانه و پرسش خانه با کلی مطالب

بهترین مرجع کتب الکترونیکی تا آینده ای نزدیک

بهترین چیزها فقط در وبلاگ انفورماتیک

informatics.blog.ir
informatics.blog.ir
informatics.blog.ir

informatics.blog.ir
سلام 
مطالب نو ومنحصر به فردی گذاشتی
به وبلاگ و فروشگاه من هم سر بزنید
http://tejarat20.roomfa.com/
http://tejarat20.roomfa.com/
http://esfandjoles.blogfa.com/
http://esfandabadmarket.ir/
در صورتی که علاقمند به تبادل لینک می باشید هر 4 تا وبلاگ وفروشگاه ما را لینک کنید ما هم در هر 4 تا شما را لینک میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی