ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

درخواست حل سوال

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۷ ق.ظ
اگر سوالی رو مدنظر دارید که به وبلاگ اضافه بشه ، همین جا به صورت یک نظر جدید قرار بدید تا در اسرع وقت سوال شما حل و به وبلاگ اضافه بشه .
درخواست شما باید شامل شماره یا اسم سوال و اسم سایت مورد نظر باشه .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۲
رضا حسینی آشتیانی

نظرات  (۹)

سلام 
من تو سوال 304 اس جی یو مشکل دارم
یعنی کدم باگ داره ولی هر کاری میکنم باگشو پیدا نمی کنم
اگه بشه اشکال کدم رو بگید ممنون میشم
با تشکر :)
پاسخ:
سلام AlimA جان .
به نطرم بهتره اول سوال رو حل کنم و بعد در موردش صحبت کنیم .
تو اولین فرصت حل می کنمش و در موردش با هم صحبت می کنیم .
به روزرسانی:
چند وقته حلش کردم ولی فرصت نمیشه، به زودی به بلاگ اضافه می کنمش.

salam va khoda govvat

age emkanesh hast halle soalate marhaleye 2 ya hazfi bayan ro ham garar bedid.

mamnoon misham

پاسخ:
سلام
فعلا صبر کنید تا به صورت غیر رقابتی بشه سوال هارو حل کرد .
سلام
سوال 81 کتاب مسئله های الگوریتمی که لینک عکسش رو پایین گذاشتم رو نمیدونم از چه راهی باید حل بشه
شما میتونید کمکم کنید؟
ممنون

پاسخ:
سلام
فکر می کنم میشه داینامیک حلش کرد .
اگه رو OnlineJudge هست یا اینکه ورودی و خروجی هارو داری می تونیم با هم براش کد بزنیم .

کتاب دقیقا اسمش چیه و نویسندش کیه ؟

http://codeforces.com/problemset/problem/398/E

http://codeforces.com/problemset/problem/401/E هم داشتم حل میکردم ک حذف شد .
پرینت شدشو دارم تو اسراء وقت میذارمش اینجا .

مساله :روزنامه ذر ++c



پاسخ:
چی هست؟
مساله ای سی ام یا المپیاد کامپیوتره؟
سلام...کسی بلده سوال 302 سایت uva رو حل کنه
https://uva.onlinejudge.org/index.php?option=com_onlinejudge&Itemid=8&page=show_problem&problem=238
اینم لینک سوال حلشو لازم دارمممممممم
پاسخ:
سلام
اگه خیلی دیر نشده بگو تا حلش رو بزارم برات.
اگه تا الان تونستی حلش کنی که هیچ
سلام
لطفا سوال ۵۰۵ و ۵۰۷ از سایت SGU رو هم قرار بدید.
با سلام
آیا میشه برای الگوریتم kmp از طریق تحلیل استهلاکی و روش تحلیل مجموع مرتبه زمانی( O(n رو بدست آورد؟
اگه میشه لطف کنید راه حلشم بگید
سلام .درخواست حل سوال E در فینال سال 2006 رو داشتم
http://acm.epoka.edu.al:8888/en/problem-pid-c52f?ps=17&smt=7&smpwid=0

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی