ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

551 - Nesting a Bunch of Brackets

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ

لینک سوال :

UVA - 551 - Nesting a Bunch of Brackets


مفهوم سوال :

این سوال یه رشته میده که توش یه تعداد براکت باز و بسته وجود داره ، حالا می خواد ببینه رشته از نظر محل قرار گیری براکت ها درست هست یا نه ، اگر درست نبود اولین محلی که باعث شده رشته غلط باشه رو می خواد .


حل :

برای حل این سوال هم مثل بقیه سوال های این فرمی باید از stack استفاده کنید .

من برای حل یه تابع نوشتم که یه string  می گرفت و چک می کرد که رشته درست هست یا نه .

حالا اگه درست نبود شروع می کردم به جلو رفتن روی رشته ، در هر بار کاراکتر فعلی رو به یه tmp اضافه می کردم و چک می کردم که tmp درست هست یا نه ، اگر درست نبود ، جواب طول tmp بود و اگر به آخر رشته می رسیدم ، جواب (1+طول رشته) رو چاپ می کردم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۱
رضا حسینی آشتیانی UVA - 551 - Nesting a Bunch of Brackets

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی