ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

ای سی ام کار تازه وارد

در این وبلاگ مطالبی در مورد برخی الگوریتم ها و راهنمایی برای حل سوالات ارائه می گردد

هندسه - قسمت اول

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۵ ق.ظ
سلام
با توجه به نیازی که حس می شد ، قراره یه سری مطلب در مورد هندسه از مقدمات تا عالی ترین سطح اینجا قرار بدیم .
اولین قسمت در ادامه مطلب موجوده و می تونید دانلود کنید .

فایل یه کم مشکل داره ، دارم درستش می کنم .
تو اولین فرصت upload می کنمش .

منتظر نظرات شما برای ادامه کار هستم .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۳۱
رضا حسینی آشتیانی

نظرات  (۸)

۳۱ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۱۷ محسن یزدی نژاد
merc agha reza
aali bood
omidvaram edame dashte bashe
damet garm
:)
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۱ Mohammad Reza Rahmani
agha reza... mamnoon
ali bood...vaghan behesh niaz dashtam
 manam ba agha mohsen movafegham,omidvaram edame dashte bashe
 agha reza kheiili mamnooon!
montazere edamaashim :)!

agha reza khleli alie vaghean kheli laze dashtim

mamnon 

سلام.
قسمت اول رو آپلود نمی‌کنید؟
پاسخ:
سلام
یه جاهاییش ایراد داشت .
هنوز وقت نکردم درستش کنم .
تو اولین فرصت کاملش می کنم
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۸ میثم پورگنجی
۲ سال گذشت، آپلود نمی‌کنید؟ :)
پاسخ:
یه مدت که یادم رفته بود آپلود کنم، الان هم پاک شده از رو سیستمم.
دوباره می نویسم.
۳ سال بعد ... 

:-)

ولی مرسی ازت و از این بلاگ در کل
3سال بعد 😑😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی